• +34 932 18 19 64
  • elcentre@elcentregracia.cat

Sortides Culturals: Jardins del Palau de Pedralbes

Sortides Culturals: Jardins del Palau de Pedralbes

Som en plena primavera, una època ideal per gaudir de les activitats a l’aire lliure. Visitarem els Jardins del Palau de Pedralbes, que en aquestes setmanes ofereixen la imatge més esplendorosa, amb la vegetació i la floració en el seu punt àlgid.
Després del recorregut, passejarem pels voltants del parc, ja dins el barri de Pedralbes, per descobrir alguns dels indrets més destacats d’aquesta zona emblemàtica de la ciutat. Ens aturarem davant els Pavellons Güell, ens acostarem als Jardins de William Shakespeare, localitzarem el Centre Nacional de Supercomputació i completarem l’itinerari als Jardins de la Vil·la Cecília.
 
Dia de la sortida: 22 d’abril de 2026.
 
Punt de trobada: a les 10:30h. a l’exterior de l’estació de metro de Fontana.
 
Dinar: Si vols quedar-te a dinar amb nosaltres, fes-nos-ho saber en el moment de fer la reserva. Preu 12,50 €. Dinarem al Centre i us passaré el menú per triar.
 
Reserva: Cal reservar plaça a la secretaria del Centre (tel. 932 181 964).
 
Durada de la visita: La visita tindrà una durada d’unes dues hores a peu, a pas de passeig.
 
Preu: Socis: 2 € · No socis: 4 €.

Autor