• +34 932 18 19 64
  • elcentre@elcentregracia.cat

Sortides Culturals: Casa Vicens

Sortides Culturals: Casa Vicens

No podem deixar de dedicar una sortida a la commemoració del centenari de la mort d’Antoni Gaudí, un dels arquitectes catalans més universals, amb una visió transversal, territorial i d’internacionalització.
 
Hem decidit visitar la primera obra de Gaudí, que la tenim ben a prop nostre, al nostre barri, i que va ser declarada Patrimoni Mundial per la Unesco l’any 2005.
 
La Casa Vicens (1883-1885) és el primer gran encàrrec que rep Antoni Gaudí (1852-1926), preludi de tota la seva obra arquitectònica posterior. És la seva primera obra mestra i un dels primers edificis que inauguren el modernisme a Catalunya i a Europa.
 
Abans de gaudir de la visita, passarem per la plaça Trilla i per la plaça Lesseps i n’explicarem la seva història.
 
Sortida des del Centre a les 10.30h.
 
Inscripcions a secretaria: 93 218 19 64
30 places màxim.
Cal fer el pagament en el moment de la inscripció.
 
Socis: 11€
No socis: 14€

Autor